BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 2, 2010

pelajaran hidup.......

ohhhzzzzzzz..... hari nie aku tido sampai abang jamil mampus hehe.....
malas giler nak g kejer dengan duit dalam poket ader 5 hinggit 70 sen... huhu...
x larat aku nak menghadapi semua ini..... dari aku serabut kepala pegi kejer dengan minyak keter yang dah kering.... baik aku lepak2 kat umah nie hu....

ermmmm benda nie tah zaman bila la aku tulis heh.... still kat dalam senarai draft lagi heh.... hari nie rasa macam nak post plak coz nak ingatkan diri aku yang aku pernah susah di kota KL nie dulu huh...... alhamdulillah sekarang start tahun 2011 nie memang rezeki mencurah2 dalam poket aku..... al bisala bila rezeki dah mencurah ke ladang gandum hurmmm mula la nafsu membuak2 untuk mendapatkan itu dan ini.... entahla nok huh....

p/s : take a lamborghini for a test drive.

0 comments: